Huono verkkomaine voi tuhota yrityksen markkinointiponnistelut ja suistaa myynnin syöksykierteeseen.
Yrityksen verkkomaine

Positiivinen verkkomaine on yrityksen elinehto

Asiakkaasi käyttävät nykyään lähes poikkeuksetta Googlea, kun he etsivät verkosta tietoa ostopäätöstensä tueksi. Jos hakukone tarjoaa negatiivisia arvosteluja yrityksestäsi, kuluttajat etsivät toisen palveluntarjoajan. Jopa maineeton, kokonaan ilman arvosteluja oleva yritys häviää yhdellekin hyvälle arvostelulle, jonka kilpailijasi on saanut.

Nielsen on tutkinut kuluttajien luottamusta markkinoinnissa ja todennut, että verkon kautta saatu suositus on yksi luotettavimmista tavoista saada tietoa tuotteesta tai palvelusta. Edes perinteiset mediat, kuten televisio-, radio- ja lehtimainokset - puhumattakaan verkkomainoksista - eivät saavuta verkkomaineen luottamustasoa.

Mitä suurempi verkkomaineesi on, sen uskottavammin ja pienemmillä ponnistuksilla saat sanomasi lävitse. Huono asiakaspalvelu ja hoitamaton verkkomaine tekevät tehokkaasti tyhjäksi markkinointiponnistelusi.

Ota yhteyttä ja kerromme lisää, miten saavutat etulyöntiaseman kilpailijoihisi ja valjastat koko yrityksesi markkinoimaan menestyksekkäästi tuotetta tai palveluasi.

Lisätietoja: Torsti Niiranen
Puh. 040 717 7096
torsti.niiranen [ät] thuledigital.fi

Lue myös blogikirjoitus: Näin yrittäjä pilasi verkkomaineensa