Asiaa myynnistä ja markkinoinnista

shutterstock_husky_dig

Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?

Kun edessäsi on yrityksesi kotisivujen uusiminen tai kokonaan uuden sivuston luominen, mietit varmasti mitä varten sivut ylipäätään hankitaan. Onko niiden...
ostettu-postituslista

Kannattaako ostettuja sähköpostilistoja käyttää?

Sanon sen heti alussa ja vielä kerran lopussa – ei missään nimessä. Vaikka markkinoilla on joitakin isojakin palveluntarjoajia, jotka myyvät...
verkkomaine-pilattu

Näin yrittäjä pilasi verkkomaineensa

Ostin maaliskuussa verkkokaupasta koiralle pannan. Oston jälkeisenä päivänä sain sähköpostin, jossa kerrottiin tilaukseni viivästyneen eikä sen tarkemmin kerrottu, miksi ja...
eiko-mainosta-huomata

Eikö mainostasi huomata?

Kävikö näin: laitoit lehteen tuhannen taalan mainoksen ja jäit odottamaan tungosta myymälääsi? Mutta kävikin niin, että ovipumppu ja kassakone saivat...
kilpailija-ohittaa

Kilpailijasi kiilaa ohitsesi, jos teet väärän valinnan

Tänä päivänä netissä on monella alalla jo niin kova kilpailu, että ilman hyvää perustyötä ja jatkuvaa huolenpitoa kotisivusi jäävät muiden...
bonus

CMS-suunnitteluopas – Bonus: Inspiraatiolinkkejä

Tämä artikkeli on osa sarjaa, jossa esittelen vinkkejä kuinka voit suunnitella nettisivuston graafisen ilmeen julkaisujärjestelmän päälle. Tässä mielenkiintoisia linkkejä suunnittelun...
responsiivisuus

CMS-suunnitteluopas – Osa 7: Responsiivisuus

Modernit verkkosivustot suunnitellaan mukautumaan erilaisiin näyttöihin, joka lisää hieman suunnittelijan työtä. Aiemmin sivustot toteutettiin johonkin tietyyn leveyteen, esimerkiksi 1024 pikseliin,...
typogafia

CMS-suunnitteluopas – Osa 6: Typografia

Aikaisemmin verkkopalveluihin ei ollut saatavilla kovin montaa kirjainleikkausta ja valinta pitikin tehdä niiden fonttien välillä, jotka oli asennettu sivuilla vierailijoiden...
valokuvat

CMS-suunnitteluopas – Osa 5: Kuvat

Vaikka osa uusimmista Internet-selaimista osaakin näyttää CMYK-pohjaisia kuvia, verkkopalveluissa kuvien väriavaruus on aina muutettava RGB:ksi – ja mieluiten sRGB:ksi, joka...
tekninen-toteutus

CMS-suunnitteluopas – Osa 4: Ilmeen tekninen toteutus

Verkkopalvelun ilmeen voi suunnitella useassa eri ohjelmassa. Osa suunnittelijoista suosii vektoripohjaisia ohjelmia, kuten Illustratoria tai InDesignia, osa käyttää kuvankäsittelyohjelmia, kuten...
shutterstock_131772284

CMS-suunnitteluopas – Osa 3: Navigaatiorakenne

Verkkopalvelun navigaation suunnittelu on yksi tärkeimmistä ja haasteellisimmista osista koko projektissa. Navigaatiojärjestelmä ei pelkästään tee sivustolla liikkumista helpoksi, vaan sen...
cms-3

CMS-suunnitteluopas – Osa 2: Sivupohjien rakenne

Tämä artikkeli on osa sarjaa, jossa esittelen vinkkejä kuinka voit suunnitella nettisivuston graafisen ilmeen julkaisujärjestelmän päälle. Projektin alussa suunnittelijan on...
cms-2

CMS-suunnitteluopas – Osa 1: Yleistä suunnittelusta

Painotuotetta suunniteltaessa graafikon ei tarvitse miettiä tulevaisuutta – ainostaan nykyhetkeä. Kun painotyö menee painoon, se yleensä tulee sieltä ulos juuri...
cms-1

Näin suunnittelet graafisen ilmeen julkaisujärjestelmän päälle

Julkaisujärjestelmää varten tehty graafinen suunnittelu on haasteellista, mutta palkitsevaa. Toisin kuin painotuote, jonka graafinen ilme julkaistaan vain kerran, julkaisujärjestelmään tuotettu...

Thule Digital on sähköisen markkinointisi polunraivaaja ja virkistävä lähde. Jokainen meistä on omistautunut tuottamaan yrityksellesi puhdasta digitaalista hyvää, eli maallista mammonaa. Tässä olemme erittäin hyviä ja tulokset puhuvat puolestaan. Pieleenkin on joskus mennyt, mutta ei koskaan asiakkaan kustannuksella. Siitä pitää huolen takuumme.

SOITA MEILLE

Puheluihisi vastaa toimistoaikana projektipäällikkömme Torsti Niiranen.

040 717 7096

MEILAA MEILLE

Sähköpostia otetaan vastaan seuraavissa osoitteissa.

myynti@thuledigital.fi
torsti.niiranen@thuledigital.fi

KÄY MEILLÄ

Toimistomme on Oulun Hiirosessa, Kiila Business Parkissa.

Kiilakiventie 1, 90250 Oulu